niedziela, 10 maja 2015

[011-014] But I'm only human

Cześć! Dzisiaj krótko, bez większej gadki, oddaję zamówienia, pokazuję zwiastun wolny, blablabla.


Zwiastun wykonany na mojego prywatnego bloga. :)
http://przyjaciele-opowiadanie.blogspot.com/


Zwiastun dla Only Dream. Jakoś tak wyszło, że zrobiłam jej z dobrego serca. xD

 Zamówienie dla Thais. Mnie się bardzo podoba i mam nadzieję, że spełnia oczekiwania. Robiło mi się go całkiem przyjemnie, jeśli mam być szczera. Polubiłam robienie zwiastunów z gifów. xD
No i mam nadzieję, że muzykę przycięłam całkiem w porządku.

 A tutaj króciutki zwiastunik wolny. Jestem z niego bardzo zadowolona, choć jego tworzenie zajęło mi ledwie dwadzieścia minut. xD

Dobra, to tyle ode mnie! Czekam na zamówienia! :)) 

2 komentarze:

  1. Zwiastun świetny :D Podoba mi się :D
    Dzięki, dzięki, dzięki, dzięki :D
    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, matko, matko! Naprawdę świetny zwiastun dla mnie, jestem z niego bardzo zadowolona. Serio, świetnie Ci to wyszło, serdecznie dziękuję! :)
    Pozdrawiam,
    Thais.

    OdpowiedzUsuń