niedziela, 3 maja 2015

[006] I'm the queen

Cześć, cześć! Powróciła wasza Kran, która miała problemy z programami, komputerem, wszyyystkim. ;-; To smutne. Ale również od tego dnia zmienia się to, w jaki sposób wykonuję zwiastuny. Mam nadzieję, że nikogo to nie odstraszy, a raczej spodoba. .w.

Dzisiaj, w ramach przeprosin, przygotowałam krótki zwiastun wolny. Jeśli ktoś miałby na niego ochotę, to proszę napisać, a zedytuję go, wstawię tytuł opowiadania oraz adres, po czym ponownie wrzucę na yt.

.w.


Zwiastun jest krótki, ale wymowny i można go podczepić do wielu historii. Myślę więc, że komuś na pewno przypadnie do gustu.

To tyle ode mnie. Czekam na zamówienia czy coś. .w.

4 komentarze:

  1. Zwiastun ciekawy ;) i nawet pewnie pasowałby do mojego opowiadania, ale niestety nie ma mnie w Katalogu :(
    Only

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz, z wielką chęcią Ci go dam! I tak pewnie nikt więcej się na niego nie skusi, a moja praca nie pójdzie na marne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli można, to chcialabym ten zwiastun zarezerwować ;)

      Usuń
  3. Witam chciałabym się dowiedzieć jakie tytuły filmu/serialu są tutaj w tym zwiastun jeżeli to nie jest problem. Pozdrawiam Lena.

    OdpowiedzUsuń