poniedziałek, 27 kwietnia 2015

[005] Now the sun is gone

Witam wszystkich przed upragnioną, wytęsknioną majówką! Dla niektórych zapewne będzie ona krótka, ale ja mam tyle szczęścia i mam wolne aż do 10 maja xD Przed majówką oddaję jedno zamówienie i mam nadzieję, że w trakcie tego cudownego odpoczynku zrobię pozostałe dwa zwiastuny i oddam je po majówce :3

Zamówienie dla Repesco
Ten zwiastun początkowo wykonywałam z czystą przyjemnością, ale po ponad piętnastu nadpisach, miałam serdecznie dość i tej piosenki (która jest piękna, boska i wgl... dziękuję mojemu znajomemu ze szkoły za przesłanie mi do niej linka <3) i tych postaci i programu do tworzenia filmów... Ta... zaczynam marudzić. Ogółem, całkiem się cieszę z efektu, jednak w następnych zamówieniach będę unikała jak ognia takiej ilości napisów...

2 komentarze:

  1. :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
    dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję
    :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
    Uwielbiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń