sobota, 4 kwietnia 2015

[001-002] She is the sunlight

Cześć! Z tej strony Kran, katalogowy terrorysta. Przeprowadzam dziś zamach na wasze serca!
...
...
...
Matulu, ale to zabrzmiało. xD Mam nadzieję, że udało mi się kogoś rozbawić. Trzeba się uśmiechać, jest wolne, są świętaa! 
Tak jak obiecałam rano, a dokładniej o północy, w poprzednim poście, oddaję zamówienie oraz daję zwiastun wolny.


Zwiastun wykonany z gifów. Zastanawiałam się, czy zmienić kolor całości na czarno-biały, jednak zrezygnowałam z tego pomysłu.



Zwiastun wolny 

Jestem z niego bardzo dumna.
Jest w całości wykonany ze zdjęć, a dokładniej z artów pobranych z zerochan.netJeśli więc ktoś ma życzenie na zwiastun ze zdjęć, to jestem do dyspozycji.

Mam nadzieję, że się spodobały. .w.

Pozdrowionka i do następnej notki!

1 komentarz: