poniedziałek, 20 kwietnia 2015

[003-004] I've got an elastic heart

Hejka! Wreszcie jakoś znalazłam chwilę czasu, by opublikować tutaj zamówienia. Co do pozostałych zamówień, zapewne zrobię je w trakcie majówki, bo mam aż jedenaście dni wolnych od szkoły plus siedmiogodzinną podróż do Krakowa i z powrotem xD



Miałam bardzo duże obiekcje przed wrzuceniem tego zwiastuna. Ostatecznie, Katerina zirytowała mnie i nawet nie chciałam tutaj publikować tego filmu, jednak stwierdziłam, że nie chcę, aby moja praca poszła na marne.


Zamówienie przejęłam od Popsutego Krana, ponieważ ma w tym tygodniu testy, więc nie wyrobiłaby się z wykonaniem. Dodatkowo powstały problemy przy ściąganiu podanych teledysków, więc postanowiam przyjść z pomocną dłonią i "ukraść" to zamówienie. Mam nadzieję, że efekt mojej pracy spodoba się i zostanie jakkolwiek skomentowany.

5 komentarzy:

  1. Jej, wyszło bombowo :O
    Nawet się nie spodziewałam tak dobrych efektów O.o
    Bardzo mi się spodobała Twoja praca :D Jestem wdzięczna za wykonanie c:
    Jeszcze raz dziękuję :D
    Wyszło zniewalająco :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :D
      Pozdrawiam, Amnesia

      Usuń
  2. Omo!! B.A.P!!! *o* zabilas mnie tym drugim zwiastunem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... dzięki. Choć nie wiem czy powinnam dziękować za zabójstwo xD. Pewnie za tydzień otworze znowu kolejkę, więc zapraszam do złożenia zamówienia.
      Pozdrawiam, Amnesia.

      Usuń
    2. Haha no cóż... wystarczyło dać zwiastun z B.A.P, a ja już zaliczam zgon XD oni są tacy ndfgoier *-* omo!! Cudowni!!

      Usuń