sobota, 4 kwietnia 2015

The Game is on...


...czyli córeczka Lucyfera, Popsuty Kran i Lis w jednym postanowił pokazać swoje prace niewiernym istotom.
Na chwilę obecną nie mam żadnej pracy wykonanej z gifów, jednak w następnym poście to nadrobię. Oddam zamówienie oraz zaserwuję zwiastun wolny.
Mimo wszystko wolę wykonywać prace z filmów, jednakże nie wszystkie można pobrać z youtube'a, a nie chcę maczać swoich czystych łapek w brudnych programach do pobierania.

Co wykonuję najchętniej? Fantasy, romanse, ale nie boję się żadnej tematyki. Anime, manga - jak najbardziej. No i wybaczcie, że prace z gifów będą mieć słabą jakość, ale staram się wykonywać w rozmiarze 1280x720, czyli podstawowe HD, jednakże przy rozciąganiu gify tracą piękno. To trochę smutne. Ale nie wygląda to aż tak źle.

Dobra, nie przedłużając, łapcie kilka moich zwiastunów. Od najstarszego, do najnowszego + mały niewypał.

Harem/Fantasy/Romans:

Fantasy/Podróże w czasie/Romans:

Shounen-ai/Boys love/Romans:

Fantasy/Horror:

Tak, oto moje prace. XDA teraz obiecany niewypał, który miał być zamówieniem, ale autorka niejasno się wyraziła. Ech. To tylko dowód, że należy wszystko dobrze wyjaśniać.



Cóż, to tyle ode mnie. Czekam na zamówienia, blablabla. Nie bójcie się mnie tylko. ;---;
~ Popsuty Kran

***
Skoro Kran już was tak ładnie przywitała, nie mogę pozostać dłużna. Witam wszystkich na nowym dziale Katalogu Euforia. Tutaj będziemy zajmować się tworzeniem zwiastunów do Waszych blogów. Więc nie myślcie dłużej, szybciutko piszcie zgłoszenie i czekajcie na nasze przyjęcie zamówienia!

Robię zwiastuny praktycznie ze wszystkiego, co wpadnie mi w łapki. Jeśli takie jest Wasze życzenie posłużę się i gifami, i filmami, i serialami, a nawet zdjęciami (choć to może dziwnie wyglądać w końcowym efekcie).

Thriller/Dramat/Romans

To był pierwszy zwiastun, który wykonałam. Zrobiłam go dla swojego bloga i nie sądziłam, że aż tak polubię wykonywanie trailerów. 


Fanfiction/5SOS/Kryminał/Romans

Wykonałam tego trailera na specjalne zamówienie. I właśnie w ten sposób rozpoczęłam pracę i zabawę z montażem filmików xD

Romans/Młodzieżowe/Wolny


A tu zrobiłam zwiastun wolny, ale nie jestem z niego zadowolona... Nie wiedziałam, co dodać i jakich użyć materiałów, i jakoś tak nie miałam pomysłu na wykonanie, więc... Ale nie martwcie się! Jeśli złożycie u mnie zamówienie - nie ma bata, żebym zrobiła zwiastun "na odwal" dla Was!

~ Amnesia

6 komentarzy:

  1. Jest 3:48, a ja oglądam Wasze zwiastuny. Czuję, że ten dział będzie najlepszy ze wszystkich! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Repesco, nie martw się. Krany już tak mają xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się zwiastuny, ale nic tak nie dobrze nie pasuje, jak podkład dźwiękowy. Melodia piękna w każdym zwiastunie, która podobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń